Restitutiebeleid
Retourbeleid
Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een retourverzoek in te dienen.
Voorwaarden voor retourneren
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen: ongebruikt, ongedragen, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of een aankoopbewijs nodig.
Hoe start je een retour?
Ga naar onze contactpagina en geef ons het exacte probleem door, zodat we het retour-/terugbetalingsproces kunnen starten.
Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen.
Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Als je beschadigde producten ontvangt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en stuur een video mee. Zo kunnen we het probleem snel oplossen.
Ruilen
De snelste manier om te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren. Zodra de retourzending is geaccepteerd, kun je een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.
Terugbetalingen
We laten je weten zodra we je retourzending hebben ontvangen en geΓ―nspecteerd, en geven aan of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en bijschrijft.
Bedankt!